Kızlar 29 haftalık hamileyim. Bebegim hep aşağıda hareket ediyor doktoruma 3 hafta once sormustum zamanla yukarida da hissedersin demisti. Dünden beri hareketler sanki dogacakmış gibi alttan hissediyorum normal mi bu durum? Erken doğum riski olabilir mı korktum biraz 😑