Kizlar bu hastanede dogum yapan var mi bugün 31 haftalik olduk doktorumla daha dogum uzerine herhangi bisey konusmadik ama hic aklima gelmedi sormak odalar nasil dogum sonrasi hizmetleri var mi burda yazilanlardan okudugum kadariyla doktorun gece gelirse ek ucret istiyo diyenler var ama tamamlayici ozel saglik sigortamdan faydalaniyorum bi ucret odemedigimiz icin fiyatlari bilmiyorum mesela bunlari cok merak ediyorum var mi burada yeni tecrube edinenler☺️