Angello Baybgirl gebe olmadan once tatli cok yiyodum gebeligim basladigindan beri tuzlu eksi yiyorum genelde daha cinsiyetimiz blli degil ins cuma gunu randevumuz var gosterir ins bklm cok merak ediyorum bnde 😊14 haftaligiz
Ecrimmihran Baybgirl batıl inanış cnm bn kaya tuzu yedimi biliyorum şeker gibi hatta oturup koca pastayı yemşliğim bile var 🙂
Baybgirl Angello bizim de cuma günü belli olucak ben hep tatlı yedim bakalım sağlıklı olsunda gerisi mühim değil 😊
M_agayeva Ben hamilelikden once hem eksi yerdim ama hamilelikde eksiyi gorunce bile kotu oluyorum hep tatli yedim dokrot yuzde 55 erkege benzetdi 16 haftada bindaha gidicem bakalim kesin sonuc ne
Deletedmom2224 Baybgirl ilk oğlumda deli gibi ekşi yedim ikinci oğlumda da tatlı yiyorum ekşiden nefret ettim yani hiç bir alakası yok
Baybgirl Deletedmom2224 hayırlısı olsu bakalım bende genel insanlar erkek diyor tek tük kız diyen var sağlıklı olsun da 😊
ZeynebMucahid Turşu ve bol tuzlu yedim ekşi de severim bunpar genel halimdi hamilelikte de değişmedi. Herkes erkek dedi ama bugun doktor kiz dedi :D