Merhaba hanımlar quinny zap extra 2 bebek arabası ve maxi cosinin pusetini aldım herşeyiyle çok beğendim ama araba yatış pozisyonu alınca ayakları biraz hava da kalıyor port bebeler gibi değil bu sorun oluyor mu kullanan arkadaşlar lütfen yorum istiyorum değişim iade hakkım var zaman dolmadan karar vermeliyim ,şimdiden teşekkür ederim