mrvakf50 https://www.resimag.com/i/519fb9db21a Canlarım ikizlerim 6 haftalık sol taraftaki 3 günlük küçük kesesi görünüyor sadece sag kısımdaki bebeiş minikce altta görünüyor yorumlarınızı bekliyorum 🥰
Htcdrku Doktor bişey dedimi peki cinsiyet le ilgili o küçük olan kız gibi hani keseye göre yorum yaparsak
Deletedmom0810 Htcdrku daha 6 haftalıkmış çok erken ki bebeğin kendisi susam kadar zaten cinsiyeti 16. Haftada anca öğreniyoruz 😂
Deletedmom0810 mrvakf50 o da belli bir haftadan sonra okur canım daha onun kesesi şekil bile almamış 🙏🏻
Meeerveunal Kese fasulye şeklinde olursa erkek tam yuvarlak olursa kız diyorlar burada benimkisi doğru çıkmıştı mesela
ZeynebMucahid Ya inanmayim boyle seylere bana da erkek dediler keseden. Bugun doktor kiz dedi. Tirt yani