Mehricik bana doktorum 36. Haftada dikişleri alıcaz dedi eğer sezeryan olursan dikişlerin kalabılır 2. Gebelıktede kullanabılırsın hamıle kalmana engel değil dıye soyledi doktorum doğum hemen başlarmı bılmıyorum ama genede bir haftayı bulur diye dusunuyorum yavaş yavaş açılma ve kasılmalar başlasa henüz o zamana gelemedık o konuda fikrim yok :)