Kızlar ben 36+5 haftalığım en basından beri bendede var.Bugün temizlik yaptım şuan tutuldu gbi resmen 😔cok normal yanı endişe etmeyin magnezyum ilacı biraz olsun hafifletiyor birde yorulmamak lazım ama iş güç yapmadan da olmuyor. Allah hepimize güç kuvvet versin sağlıcakla kavuştursun meleklerimize🙏