Zeynep_1 Merhaba anneler benim bi sorum olcak size 3 4 gündür yatıp kalkarken, yürürken vajinam da ve baldırlarım da aşırı ağrı oluyor. Doktor kontrolüme 2 hafta var. Benim gibi olan var mi?
Kumsalinannesii Zeynep_1 bende o haftalardan beri aynı sıkıntıyı yaşıyorum erken gelecek galiba diye diye 36 haftaya geldim bi sorun olmadı. Vajinada baskı hissettiğimde günde bi kaç kere suya girdim sadece Altan’da olsa iç çamaşırımı degistim beni rahatlattı su iyi gelio 😉
Dmt91 Zeynep_1 bebek baskı yapiyo cnm.ondan benimde ara ara oliyo.33haftalik.oldum.bende aynıyım.ayagima uyuşma geliyo ..dikakt et bişey olmaz inshllah ....bebek aşağı yerlestigi için baskı oliyo kaslar genisliyo ondan yaniii
Kumsalinannesii Zeynep_1 rica ederim ne demek ben evde kalıyorum yata yata kötü oluyorum arada ufak kızım var dışarı çıkartmaya çalışıyorum biraz açılıyor bacaklarım akşamına kalkamiyorum tabi oda ayrı ☺️ Korkma hepsi geçecek ins sağlıkla alalım kucağımıza 😘