Kızlar ben üç kere tedavi gördüm iki çatlatma ve bir aşılama yalnız bana üç kere rapor çıkarmışlar her bir rapor 6 ay geçerli ve benim 3 kere çıktığı için rapor hakkım dolmuş yani bu demek oluyor ki artık tedavilerimde iğnelerimi ücretli alıcakmısım devlet artık karşılamıyor ve ben bu üç raporda her birinde bir kere tedavi olup ara vermişim hep o yüzden artık yararlanamıyorum basına böyle birsey gelen varımı