SedefUygun haftasonu bu arabaya bakmak için e bebek’e gittim. Puset ve portbebe olmak üzere iki ayrı oturma ünitesi var ve portbebe üzerindeyken araba kapanmıyor. Toplu taşıma falan kullanıyosanız arabayı katlayıp otobüse metroya binmeniz imkansız. Ayrıca arabayı tek elle katlayamıyosunuz kucağınızda bebek varken ve yanlızken bence bu araba tam bir işkence olur. Bende çok hevesli bir şekilde alırım diye gitmiştim ama hayal kırıklığına uğradım. Ama görüntü olarak çok şık