Kevsergizem TugceCakir bugün tam 18 haftalık olduk kızımız olucak ve yavaştan hareketleniyoruz dünyanın en güzel hissi olabilir. Rabbim bu duyguyu isteyen Herkese yaşatsın 🙏🏻
derinseda TugceCakir bnde bugun tam 18 haftalık oldum oğlumuz olacak arada pıt pıt hissediyorum sadece genelde akşamları oluyo kızlar beslenmeniz nasıl ben çok beslenemiyorum gibi süt yoğurt falan midem almıyor
Deletedmom0810 TugceCakir 17+5’iz 🙈 hareketleri hissetmek için can atıyorum 😍 bizim cinsiyetimiz erkek 👼🏼☺️
Aysizm TugceCakir biz de bugun 18+4 olduk kizim olacagini ogrendik arada bir karnimda hareket hissediyorum ama emin de olamiyorum 🙄
TugceCakir Kevsergizem amin canım Rabbim isteyen herkese nasip etsin ben bazen hissediyorum bazen hissedemiyorum sürekli hissetmek istiyorum artık oğlusumu🙈
TugceCakir derinseda ben çok halsiz oluyorum özellikle sabahları kahvaltı hazırlamak biseyler yemek işkence gibi geliyor kusmam yok ama sürekli bir mide bulantısı var karnıniz belli olmaya basladimi
Deletedmom0810 derinseda ben de süt yoğurt pek yiyemiyorum canım o yüzden doktorum kalsiyum vs içeren bir takviye verdi doktoruna söyle istersen bu durumu 🙏🏻
derinseda TugceCakir aynen bende özellikle sabahları kötü oluyorum mide boş olduğu için öğürüyorum çalıştığım için mecburen kahvaltı yapıyorum ama zorla lokmalar ağzımda büyüyor evet belirginleşti biraz hamile pantolunu giymeye başladım küçük bedenini aldım ilk hamileliğmde hemen belirginleşmemişti ama umarım en kısa zamanda rahata ereriz
derinseda Deletedmom0810 haftaya gidicem söylerim şmdi vinalac vitamin vermişti onu kullanıyorum folik asit kullandrtmadı doktorum folbiolu bıraktırmıştı
Deletedmom0810 TugceCakir hala çok az belirgin kendim aynada bakınca fark edebiliyorum ancak 🙈 sizin belirginleşti mi 🙏🏻
TugceCakir Deletedmom0810 istediğim gibi belirgin olmadı daha hemen belli olsun istiyorum kendime hakim olamıyorum keşke evimizde ultrason olsa hergun baksam 😂😂
Deletedmom0810 TugceCakir aynen ben de belli olsun istiyorum ama o da dert hareketler kısıtlanıyor vs diyorlar 😂 sabırsızız napalım 😂 evet evet keşke olsa da her gün baksak doya doya 😍
TugceCakir derinseda bende hamile pantolonu giymeye başladım az ama sık yemeye çalış canım çok bunaltma kendini kusmayı aklıma getirme ben bazen psikolojik kusacam diye de oguruyorum
Deletedmom0810 derinseda yok canım o tarz değil bunun içinde daha çok d vitamini, kalsiyum, magnezyum, çinko baya fazla ve multivitaminlerde olmayan şeyler var içinde
derinseda TugceCakir evet aklına geldikce daha kötü oluyor ama ben baş ağrısı tansiyon düşüklüğüde çok yaşadım yeni yeni geçiyor onlarda ilk hamileliğimde tüm şikayetlerim 3 ayda kesilmişti bunda uzadı braz
TugceCakir derinseda hep öyle dediler bana da 3 Ay da kesilir düzelirsin bende de hiç düzelme olmadi kişiden kişiye değişiyor sanirim
Deletedmom0810 TugceCakir ben 57 ile hamile olduğumu öğrendim canım şu an 55 kiloyum doktorum da almam için teşvik ediyor artık Alman gerekiyor diyor bakalım verdiklerini kullanıyorum 😂 beslenmeme de dikkat etmeye çalışıyorum ama kusma yakamı bırakmıyor daha dün gece yediklerim yine çıktı yani 🤦🏻♀️ 16. Haftaya kadar hep kustum 5-6 gündür kusmuyordum ne güzel derken yine 🙄