Hamileliğimi öğrendiğimden beri zaten karışık rüyalar görmeye alıştım. Ama bu sabah yine karışık bir rüyanın baş kahramanıyken kızımı almaya gidiyorum diyorum evden ve alıp amcamlara geldim. Kuzenlerim sevmeye çalışırken gördüm dünyalar güzeli bir kız çocuğuydu. İsmide Mila’ymış. Lila rengi bir battaniyeye sarılıydı ve ufak olmasına rağmen bıcır bıcır konuşuyordu. Bekarlıktan beri hep kız istemişimdir zaten, bebek haberini alınca bu dahada arttı. Eşimde benimle aynı durumda hatta kızım diye seviyor karnımı. Linç yemiyeyim ama annemin baktırdığı fallarda da kız bebek demişler. Sadece Mila ismi aklımın ucundan geçmedi. Sizce cinsiyet malum mu oldu yoksa ben çok odaklandığım için mi gördüm? Sabahtan beri düşünmeden duramıyorum. Bu arada 9 haftalığım daha öğrenmemize çok var 😭