sibelll Nette böyle bir JEL gördüm doğumu kolaylaştırdığı yazıyı farklı markalarıda var kullanıp da faydasını gören varmı isviçreden geliomuş bu JEL biraz tuzlu fiyatı gördğüm kadarıyla 180 civarı
BayramzlemFirat sibelll banada doktor verdi bu hafta canım 37. Haftadayım ismini şu anda bilmiyorum çantamda ama 4cm açıklıktan sonra ebe sürücek hem açıklık kolay olcak hem sancıyı daha az hissediceksin dedi fiyatı 75 liraydı
BayramzlemFirat Bush doktor kendi verdi canım sezeryan mı normal mi istiyosun dedi normal dedim bunu verdi
BayramzlemFirat Aslimm48 canım şu amda alamıcağım yerde yarın bakıp versem olur mu 😊 ama daha denemedim doğumuna varsa biz 37+1 iz deneyip söyleyebilirim biraz pahalı boşuna almayın 😊
Aslimm48 BayramzlemFirat Teşekkür ederim canım evet doğuma var merak işte 😊 doğumu ilgilendiren birşey olunca yenemiyorum merakımı 😂😂