Kızlar aranızda kabızlık sorunu yaşayıp lavman yaptıran var mı? 5 gündür büyük tuvaletime çıkamıyordum gece acillik oldum lavman yapıldı eve gelince 2 saat sonrA gece uyanıp lavaboya gittim biraz basardım . Bugünde doktorum kuru incir yememi söyledi ve osmolak şurup verdi . Tuvaletim hala var gibi ama tuvalete gitmeye korkuyorum her yerin ağrıyor 😰 aranızda böyle olan düzelen var mı🤕