Canım benimde detaylıda tam kapatmış dedi ve yukarı cıkacağını sanmıyorum kesin sezeryan dedi kanamaların falan olur dedi iki gün boyunca ağladım sonra dedim ben napıyorum ya niye ağlayarak kendimi üzüyorum sonra hep bebeği okudum dün de kontrole gittim sanki çekilmiş gibi dedi alttan bakayım bi dedi, bende istemedim bu durumda alttan muayene iyi değil diye okumuştum biyerde sonra doktor bi ay sonra geldiğinde alttan bakarım dedi yani diyeceğim hiç üzülme