Gamzem_12y 32+0dan itibaren o hafta içinde çalışabilir raporu alıp şirketinize götürmeniz gerekiyor. Çalışabilir raporunda zaten 37.hafta tarihi görünecek, kimi iş yeri bu tarih yazılı olduğu için 37de tekrar çalışamaz raporuna gerek duymuyormuş ama benim şirketim tarih yazmasına rağmen 37de tekrar çalışamaz istedi. Maksimum 37ye kadar çalışabilirsiniz zaten ondan sonra yasal doğum izniniz başlıyor. Hayırlı sağlıklı doğumlar ☺️