nefesimsiniz benim ilkim eşimin ilk evliliğinden bir kızı başta erkek dediler sonra kız dedi doktor kız olduğunu duyan esimij ailesi kötü bir şey yapmışım gibi davranıyor bana sanki kız olması bı suç Muş gibi kayınvalidem kız olduğunu duyduktan sonra bir kez olsun aramadı digeri kız çok da seviyor lar ama benim kini istemiyor lar oldun mu kaldı mı diyen yok annem neler aldı onlar bir çöp yapmadi daha ne hamilegim e sevinebildim ne de kızım olduğuna şimdi 33 haftaya girdik