Hale5555 Kızlar merhaba Bugun doktora kontrol amaçlı gittim de muayenede rahim ağZında yara var sonra gel de simir testi alalım dedi böyle bişey başına gelen var mı
Gizemabc Hale5555 bende yara yok; ama sol taraftaki dis dudakta kucuk bir sigil var ben de smear taramasi yaptiracagim
Betulllf Hale5555 benimde olmustu her iliskiden sonra kanama degil ama kahvemsi akintiyla farketmistik yeni evli oldugum icinde zar gibi dusunmustum testte enfeksiyon cikmisti rahim agzinda cok sukur
07052019 Hale5555 benim de vardı ufak bir operasyon geçirmek durumunda kaldım. İhmal etmeyin. Geneli zararsızdır ama kontrol etmekte fayda var.
Zynp01 Hale5555 bn rahim ağzına baktırdım enfeksiyondan dolayı ufak bi yara var dedi smear testi de yaptı ilaç verdi yara için
Fatmacbc1997 Hale5555 ben ilk evlendiğim sıra bebe istedigimiz için muayene gittiğimde almıştı bu her kadına yapılan bi test zaten korkucaksin bişey yok