alaninannesi20 tatlım henüz sadece keseyi görebilirsin. Sadece embryo🐣 6 haftayı 4-5 gün geçince kalp atışı duyulur. Hatta benim 7+4 de duyuldu, ondan önce sadece göründü kalp atışı çok korkmuştum. Bi de geç döllenme oldu adetlerim düzensşz olduğu için 5 kez vajinal usg ile bakıldı 6. Da karnımdan göründü. Hiç bir sakıncası yok alttan muayenenin öyle olsa dr bakmaz 😉 sabret iyi düşün 1 hafta bekle🥰