Merhaba güzel anneler ya ben 10 haftalık hamileymm dün yemekten snra bir sancı girdi mideme karnıma sırtıma mahvoldum bu saate kadarda gaz sancısı gibi var hafif birde gögüs hassasıyetiimm biraz hafifledi acaba kötü bisi mi vardır cok ewhamliym ilk cocuk ve 4 yıldan snra mucize bebek😣