Kızlar 7 haftalık hamileyim geçen hafta cuma günü kalp atışlarını gördük doktorum sağlıklı olduğunu söyledi şükür 🙏🏻 Ama korkum şu doktorum artık kontrolleri uzatıyoruz 3 haftada bir yapacağız dedi ama bende ogünden beri hep bir korku ya birşey olursa kalbi durursa keşke 1 haftada bir olsa diye düşünce her dakka doktora gitmeyi düşünmem bazen kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum en fazla 2 saat sonra gene aynı düşünceler korkulardan ağız tadıyla sevincimi bile yaşamıyorum böyle olan varmı 😔