Anneolmak38 ya ben bunu cok yaşadım olumlu yada olumsuz konusmak istemiyorum ilk gebeligimde adetim 2 gun gecikti sonra yerleşme kanaması oldu 1 hafta falan ama o düşükle sonuçlandı şimdiki gebeligimde sadece sut gibi akıntı oluyor sen göğüslerine bir bak değişim var mı gebelikte kirpiklerde ciftlesiyor:)) iyisimi bekle adet gününü sonra test al bi bak