Anneolmak38 Acil bakarmısınız gebemiyim https://hizliresim.com/BO79AQ https://i.hizliresim.com/BO79AQ.jpg
Anneolmak38 Merve_kucuk Hayır gecikmedim 4 günüm var dün yemekleri yerken kasıgı agzıma vurdugmla midemin bulanması bir oldu 2 3 gündürde idrarımın rengi cok tuafıma gidiyordu test yaptm 5 dk icnde çizgi çıktı
Anneolmak38 Asya2020 İnsallah ögleden sonra devlet hastanesi acile gideceğim acilde bakıyorlarmı ? Kanla
Ysmn9435 benimde böyle silik çizgim çıkmıştı çok hafif adetime 1 gün vardı geciktikten sonra kan verdim hamileyim şuan
Semooshh İkinci çizgiyi bende gördüm silik. Hakkında hayırlısı olsun canım kan testi yapıp emin ol. Hayal kırıklığı Fln olmasın yani erken Bi test sanırım
Aysenuryk Bende adetime 5 6 gun kala yaptigimda boyle cikmisti hemen kan verdim kandada cikti umarim guzel sonuclar alirsin hayirli olsun simdiden 😊❣
Sebos_1331 Anneolmak38 acilde artik kan testi yapmiyorlarmis gebelik testi diye gitme 😊 iste karnim agriyor midem bulaniyor gibi git doktora soyle midem bulaniyor yiyemiyorum hamilelik suphemde var de o riske atamaz test yapar 😊
Anneolmak38 Sebos_1331 Gitmedim zaten 1 bck saat dolms bekledm yok gelmedi bende sıkıldm eve cıktım 3 de gelcekmisss taaa :@ artk dolmslar burda 2 saatte bir gelcekmis
Anneolmak38 Sebos_1331 Kızlarrrr adetime 4 günüm var ama ne sancım var ne baska bisey. Az önce lavobaya gittiğimde 2 3 damla sulu kan gelmis noluyorrr
Hazaaall Hamilesin kuzum ikinci çizgi çok silik çıkmış ama eğer olmasaydı sadece tek çizgi çıkardı 🌸🌸🥰🥰
Anneolmak38 Hazaaall Aminnn insallah hamileyimdir 2 buck yıldır olmuyordu bebegim cok dua ettm agladım ama insallah bu sefer vardır