Kalinkaa doktor 12. Haftaya kadar kullandırmıştı bitikten sonra öyle büyük bir rahatlama yaşıyorsun ki anlatamam az kalmış geçip gidiyor günler ihtiyacın olmasa vermezdi doktor emin ol keyfe keder kullandırılacak bir ilaç değil
doktorum bana bebeğe Rahime bebeğin gelişimine çok faydası var kullanmalısın, çok rahatsız bir ilaç gerçekten ama faydası çok sabret demişti ❤️