kr1907 Kızlar 34 hafta 2 günlük olduk bugün dün muayenem vardı son 3,4 muayenede kafası aşağıdaydı dün doktor makat duruş dedi beklemiyordum hatta şaşırdım ben hiç hissetmedim şimdi düşünüyorum tekrar döner mi doğuma kadar
Purple13 kr1907 nasıl hissediyorsunuz bebeğin dönüp dönmediğini ben anlamıyorum hangi pozisyonda olduğunu😕32. Haftamda makat duruştaydı. Alt tarafıma vuruyordu hala oraya vuruyor yarın kontrol var 35. Haftamdayım dönmedi heralde diyorum.
Yagmur_9458 kr1907 Döner cnm son 2 günde bile dönmedi diye sezeryana gircek arkadasmnki döndü bekledi normal yaptı 😂 benimki 28. Haftadan beri dönüyor her gittigimde suan 34 üz bizde nornal dogum 2 hafta sobra tekrar gidecn bakalm ne halde 😂😂
Beyzanurlina kr1907 31 de makat duruştaydı 34 de dogum pozısyonunu almıstı deyişmedi aynı sagımda sırtı solumda ellerini ayaklarını hissediyorum 🙈 deyısmez insallah
Gizemabc kr1907 36.haftada filan bile donmesini bekleyenler oluyor. Bence endiselenmeyin sizin bebeginiz de donebilir
kr1907 Purple13 bende hissetmedim işte döndüğünü doktora sordum döndüğünü hissetmedim diye yavaş yavaş dönmüştür dedi ondan hissetmemişsindir diye
kr1907 Beyzanurlina yaa benimki 34 de pozisyon değişti işte artık her hafta çağırıyor doktor bakalım haftaya değişir mi
kr1907 Gizemabc inşallah aynen benim kuzenimde 39 A kadar dönmesini bekledi ama dönmedi😁 bakalım hareketli bizimi döner inşallah