Günaydın kızlar. Öncelıkle bısey sormak ıstıyorum ben bu ay adet bıtımı sonrası hayıt tohumuna başladım sonrası hep yumurta akı gıbı akıntı gelmeye basladı ve ovulasyon testlerı koyuya yakın gıbı cıktı bıraktıgım zamn testler silik cıkmaya basladı sızce hayıt tohumundan dolayımıdır? Her defasında yumurtlama sandım ama bırkac aydır hep 21. Gun oluyor yumurtlama. Sanırm akıntıyı gorunce aldandım ve bugun 14. Gunum