Günaydin kizlar size danişmak istedigim birsey var hamileligimden suphelendigim günden beri vucut ısım yuksek hatta bakanlar ateşim var falan sanir 8+3 uz cok sükur hersey yolunda tek sıkıntim 1 haftadir gribim ve ilac kullanamadigim icin bir türlü gecmiyor gripten kaynakli bir ateşmi yoksa normal vucut isimmi artik ayirt edemiyorum dun yatmadan once biraz üşüdum baktim alnim falan baya sicakti öksurukte var uyudum sabaha kadar ama bebegime zarari olmusmudur ateşin ve öksürmenin ates ölcerimde yoktu ölcemedimde 😣 doktorunuz neler soyledi bebek etkileniyormu ne zamanlar tehlikeli oluyor