Herkese merhaba🙋♀️
40+3 günlük gebeyim ve kızımın henüz gelmeye niyeti yok🤦♀️ Doktorum gerekirse bir ilaç verip doğumu başlatmayı deneyecek. Bu durumu yaşayan başka Kişiler olup olmadığını merak ediyorum açıkçası biraz tedirginim çünkü. Bir de dualarınızı eksik etmeyin [lütfen🙋♀️