Buket27 yatabiliyorsan ne mutlu valla😍 ben doktoruma sordun yatabildigin zamana kadar yat zaten bir süre sonra çocuk izin vermeyecek nefesin daralacak çocuk baskı yapacak dedi ben 20 haftaya kadar yatabildim sonra hep yan yatmak zorunda kal dim karnım fazla büyüktü benim.simdi 37 deyim sağdan sola dönmek çok zorluyor üstünde bit yığın ağırlıkla dönünce sanki koşup gelmişsin gibi yoruluyorun 😁