Kizlar 7+3 deyiz bundan sonra yapilacak tahlil tetkik ultrason tarama ne varsa hafta hafta yazarmisiniz ? Siz ne neyi yaptırdınız lutfen bilgilerinizi esirgemeyin .. bakıyorum dedikodu olur kaynanam soye esim böyle bugün bunu yasadim gibi siradan seylere dunya yorum yagiyor fakat sıkıntıli sorunlu birine 2 yada 3 yorum geliyor gayet üzücü burda birbirmize faydali olsak hepimizi rahat hamilelik gecirriz lutfen herkes tecrübelerini esirgemesin 💞