Mehricik merhaba canım Allah şifa versin yardımcın olsun inşallah. Ben yeni yaptırdım. Prosedür şu çatala çıkıyorsun genel anestezi yapıyorlar hemen uyuyu veriyorsun. En fazla 20 dkka sonra uyanıyorsun orta dereceli bir bel ağrısı ve kasık ağrısı ama 3 , 4 saat sonra geçiyor ki zaten ağrı kesici falan yapıyorlar. Gerek görülürse müşahade altında tutarlar ben 5 saat kadar yatıp aynı gün çıkmıştım. Sonrası 2 gün kadar çok dikkat ettim doktorum yatmamı söylemişti zaten 1 hafta ama 4. Günden sonra normale döndüm. En büyük problemi benim için enfeksiyon yapması oldu o biraz sıkıntı verdi ama o da geçti çok şükür. Allah hayırlısıyla bu sefer kucağıma almayı nasip eder inşallah. İnşallah sağlıklı bir şekilde yavrunu kucağına alırsın canım