Evet arkadaşlar kafamda deli sorularla bugun 37+6’da sezeryanla doğum yaptım.Normal haftalık kontrol ve çatı muaynem için sabah 9:30 d hastaneye gectim.Geceden sol kasığımda hafif hafif sızlamalar vardı.Meğersem sancı çekiyormuşum.3cm açıklığım olmuş.Normal olur dedi doktor ama bende korku vardı.Gerçekden yumurta kapıya dayanınca insan anlıyor.Doktorum kilosuna baktı 4150.Zaten dedi normal olması zor olur dedi.Yatış vericem dedi.Ben istemedim ama eve gönderemem bugun (18.11.2019 )sezeryanla i alıcam dedi.Heyecan tavan.Yatışım yapıldı.14:00 genel olarak ameliyathaneye indim.Gerisi tatlı bir rüya.Uyanmam biraz zor oldu.Çünkü tıkanmıştım.Odama geldiğimde sersem gibiydim.Benim kanamam çok oldu arkadaşlar.3ünite takviye yapıldı.Pis kanın çıkması bende çok zor oldu.Canım çok yandı.Ayrıntı vermiyorım herkezin bir değil çünkü.Sadece şunu söyleyeyim hastaneyi başıma topladım🤣Şuan oğlum yanımda uyuyor.Ona bakıp huzur buluyorum.Çok güzel bir duygu.Ağrı sızı ilaçlarla azalıyor arkadaşlar.Kendim kalkıp wc gittim.Afedersiniz hafif gazımı çıkardım.Karışık yazmış olabilirim arkadşlar.Çünkü yeni doğum olduğu için hemen yazmak istedim.Sorularınıza elimden geldiğince cvp vermek isterim.ALLAHA emanet olun.Gerçekden doğum gelip geçiyor.Anlık olarak herşey.ALLAHIM yar ve yrdımcımız olsun.