nagi bende ikinci hamileliğim olmasına rağmen 2 kilo aldım tek☺24.cü haftama gircem hamilelikte annenin çok kilo alması bebeği etkilemiyor pek ilk hamileliğimde de 10 kilo almıştım tek oda çok zayıf olduğum için almam gerekiyordu kızım 3,400 gram doğmuştu çok şükür 🙏🏻Şimdide doktor az kilo alıyosun ama bebeğin kilosu iyi diyo yani önemli olan o😉ama kızlar genelde hamilelikte kilolar son aylarda yani 7. Aydan sonra birden almaya başlanıyo😬☺