Dilan_D Kızlar 35. Haftamdayım ve karın ağrısından uyuyamıyorum. Bu durumu yaşamış olan var mı? Veya karın ağrım nasıl geçecek, bi bilgisi olan varsa bana acil fikir versin sabahtan belli ölecem ağrımdan 😔😔
37aysgl Dilan_D sabahtan beri geçmeyen karın ağrısıysa yarın nstye girin sancı olabilir ara ara benimde ağrıyo ama geçiyo hemen
Sultancaksen07 Dilan_D doğum olabilir çünkü mide bulantısı sizin haftanızda açılmadan kaynaklı olabilir bence beklemeden hastaneye gidin ciddi bir durum gibi korkmayın panik yapmayın
Busraefe Dilan_D 34 haftaligim bebeğim 35+5 uyumlu akşam üstü 5 gibi karnım ağrıyor die gittim doktora 1 cm acılmam var ve sancılarım da çıkıyor direk yatış verdiler ciğer geliştirici iğne vurdular. Oysa ki daha 1 hafta olmafu kontrole gideli herşey çok güzeldi bir anda adet ağrım var gibiydi evham yapıp iyiki gitmişim .
ilkanneligim Allahım yardımcın olsun henüz 14 haftalığım bilgim yok gördüm yazmayıp geçmiyim dedim dua dan başka bişey gelmıo şuan size elimden☹️🙏
Nslhnakn Dilan_D benimde hiçbir bilgim yok canım üstte dursun diye yazıyorum inşallah en kısa sürede geçer ağrın 🙏🏻 Meleği sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim🙏🏻♥️
mrtmt Hic gecmeyen bir karin agrisi ise mutlaka doktora gidin . 29 hafta oldu benim. Arada karin agrisi oluyor. Uşutmuşum gibi. Ama geciyor en fazla 3_5 dakika. Doktor normal dedi.
Dilan_D Arkadaslar bana geri dönüp bilgi verdiğiniz için çok tşk ederim. Dün ağrılarla birlikte uyup kalmışım ve yine ağrıyla uyandım. Hazırlanıp doktora gidecem şimdi. Çok tşk ederim hepinizden ❤️
Dilan_D Kızlar doğum sancısıymış ama ağrılarımı bir fitille kestiler eve gönderdiler. 2 hafta daha dursa bebek iyi olur dedi. Bebek iyimiş çok şükür. Belki merak edenler olmuştur dedim anca döne bildim ❤️🧿
Humeyra2014 Dilan_D Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah kendinizi hicc yormayin bol bol dinlenin
Evrem1 Dilan_D yalanci degil dimi normal dogum sancisiydi. Ayrintili anlatırmisiniz agrilarinizi rica etsem. Bende temkinli olaym.
Dilan_D Evrem1 canım böyle üşütmüşüm gibi ağrılarım oldu. Mide bulantısı sonra baş dönmesi oldu. Karın ağrılarım tuvalet ihtiyacı gibiydi ama gittiğimde birşey yoktu.