Kızlar merhaba çok şükür 40+0 da bizde kavuştuk kızımla normal kontrole gelmiştim kızlar ancak dr hazırlıklı gel demişti belki yatış veririm tabi benim evim hastanenin karşısı olunca zaten sorun yoktu sabah eşim annem ben geldik nst çektirdik muayeneden önce tabi bende sancı falan yok 5-6 max 19 gördük sonra dr muayene olduk kızımda 2 hafta gelişme geriliği oldugunu söyledi ancak persembe günü tam haftasında 39 da demişti 3-4 gün fark var demişti neyse yaklaşık 2.500 doğar özge bagırsakları da dolu yatalım dedi itiraz yok yattık saat 10.40 dı damar yolu acıldı acılma muayenesi yapıldı 1cm sadece ebe dikiş falan mı var sende diye sordu hatta dedim yok çok dar dedim sanırım çatım doğuramıcam galiba derken suniyi verdiler yavastan sancı giriyor derken iyice arttı arttı fakat kendi sancılarımda gelmeye başlamış meğer onlar 60 verirken ben 100 hissediyorum sonra çıkardılar suniyi baktılar kendi sancım 2 cm 3cm 5cm 7 cm derken ben plates topuyla sürekli sıcak suda zıp zıp gercekten zor sancılardı en son anne ölüyorum derken dedim benim kakam geliyo ebe geldi cok şanslıydım cici bir ebemiz vardı yap kızım kakanı hadi otur klozete yere çömel olsun yap annecim kakanı diye sürekli yanımdaydı meğer bebekmiş o kaka gibi beni ıkındıran kalktım ve doğum koltuguna cıktım hala ıkınma hissi 3-5 derken kızım göğsümde tenimdeydi kızlar saat 14.10 da bi mız mızdı :) ağlıyor nazlı nazlı dikişim sanırım 5-6 tane var ebem söylemedi bişey yok okadar olucak dedi şimdi prensesim yanımda uyuyor 3 kg 50 cm doğduk rabbim herkese hayırlı doğum nasip etsin 🙏🙏🙏