Benimde aynı durumda. Bu sebepten doktorum 32. Haftadan sonra kanama yaşayabileceğimi söylemişti. Maalesef 33. Haftada şiddetli bir kanama geçirdim. Hastanede yattım kanamayı durdurdular. Eğer durmasaydı erken doğum olacaktı 😔 Şu an 36+4 deyiz 10 gün sonrası için doğum tarihi verdi. Her an kanama yaşabileceğim için riske atmak istemiyor doktorum.