Arkadaşlar ben kimya mühendisiyim . Organik boya diye bir şey yok, kokusu ve etkisi azaltılmış boyalar var . Ama bende boyuyorum bembeyaz çünkü saçlarım . İki kez boyadım 17.hafta ve 24.hafta . Kuaförde çok bekletiyorlar. Boyayı . Solumamak adına siz açık havada boyayıp bekleyin imkan varsa