Ben de çok düşündüm. Epey de araştırdım ama sonra vazgeçtim. Başta 5 bin lira gibi bir ödeme yapılıyor. Sonrasında her sene dolar bazında bir ödeme yapılıyor, yıllık saklama ücreti olarak. Türkiye’de çok yaygın değil. Bu yüzden bana çok güven vermedi. Ve her sene gerçekten o parayı verebilecek miyim? Orta halli bir aileyiz, başta 5bin gibi bir meblağ daha çok işimize yarayabilir. Tamamen tercih meselesi