damlac Kızlar 12+4 olduk. Uyumaya çalışıyorum ama çok kötü bel ve kasık ağrım var, adet olacakmışım gibi. Yarın doktor randevum var zaten ama çok korkuyorum. Kanamam yok, kötü birşey midir ?
Mervee58 damlac bendede oluyodu gerçi hala oluyo doktorum kanama yoksa içini ferah tut demişti sizde korkmayın bebek hareket etmeye başlayınca korkular geçiyor☺️
canana kanaman yoksa kötü bişey olduğunu sanmıyorum. kendini yormuş olabilirsin belki. ara ara gelen kasık ağrıları normal olarak kabul ediliyor. bebek içerde büyüyor sonuçta kendine yer açıyor :)
damlac canana ay çok sağol cevap yazdığın için. Ya öyle tabi de Of herşeyden korkuyorum iki gündür endişeler sardı. Bugün hiç midem falan fa bulanmadı. Yarın iyi haberler alırım inşallah
Mervee58 damlac bende senin gibiydim doktora gitmeye can atıyodum korkma Allah ın izniyle geçiyor günler ☺️