Yenianneadayi2208 Arkadaşlar hamilelikte tüylenme sorunu yaşayan var mı? yoksa bir ben miyim 🤦🏼♀️ Bir de çözüm öneriniz var mı ? Gebelikten sonra kimi dökülür kimi dökülmez diyor 😭
Mgtl Benimde göbeğim de inanılmaz tüylenme oldu doktor alma ise yaramaz dedi bıraktım öyle. Ama utanıyordum artık bende göbek deligimin orayı aldım amaaaan dedim zaten her yeri alıyoruz orayı da alırız 😂
Yenianneadayi2208 Mgtl benimde göbeğimde bir anda tüylenme oldu şaka gibi.Sanki yüzümde de oluyor gibi.Sinir bozucu gerçekten 🤦🏼♀️
immos Çok değil ama bende de oldu üst bacak ve göbekte öyle fırça gibi değil ama baya belli yani ince olmasına rağmen sık dökülür diyor ama doktorumuzda sorduğum arkadaşlarım da umarım dökülür 🤷🏻♀️
ummuscetinkaya Bende de göbek bölgesi oldu alayım diye düşündüm ama bir anda o kadar çok tüylendi ki kuaförüm bile alma dökülecekler dedi. Şimdi arada çektiğinde direk geliyor kökten elime Doğumdan sonra da dökülecek gibi
Lyg Bendede karın bölgesi komple zeytinyağı kullanıyorum o yaptı zannettim ama hormonsalmış doğumdan sonra dökülür diyorlar bakalım🤷♀️