ozlemagcaa Kızlar arada karinda kasılma karinda adet sancısı gibi değişik bi ağrı hergun oluyor ama geçiyor kısa sürede sizlerde de öyle mi
Ocakannesi53 ozlemagcaa kasılma dediğiniz şey karnınızın sertleşmesi mi? İlk gebeliğim de ondan soruyorum 😀
Neheaaei ozlemagcaa 29+5 im braxton hicks kasılmaları oluyormuş ve bunlar normalmiş.. rahim büyüdüğü içinde adet sancısı gibi sancı da girip duruyor ara ara.. düzensiz kasılmalar olduğu için önemsenmiyor ama düzenli ve sık sık olursa doktora gitmek gerekiyormuş.. son kontrolüm cuma günüydü ve bunları konuştuk doktorumla
Oguzaysel ozlemagcaa 30+2 maalesef enteresan agrilar giriyor doktorum iç karnın dar olduğu için daha da siddetlencek dedi bugün vajinamda da ağrı hissettim 4 yada 5 kez
ozlemagcaa Ocakannesi53 benimde ilk gebeliğim karinda sertleşme değil adet sancısı gibi ama değişik bi agri arada gelip geçiyor
ozlemagcaa Oguzaysel Çünkü çok rahat geldim bu haftalara hiç sıkıntı yasamadan bulantı agri sizi olmadan şimdi bacakta kramplar arada karinda sancı olunca ki bu aralar sürekli yaşıyorum çok acı şeklinde olmasa da ilk gebeliğim o yüzden sormak istedim
Oguzaysel ozlemagcaa benim bastan beri ağrım var , idrar yolu enfeksiyonu da çıkıyor o da ağrı yapıyor sizde baktirin baktirmadiysaniz enfeksiyon çok oluyormuş gebelikte
ozlemagcaa Oguzaysel Benim enfeksiyonum zaten bekarligimdan beri var hamileliğimin basından beri ben onun agrisini cektim çok gittim yanı doktora bekarligimdan beri cekiyorum bunu aliskinim gaz sancısı da aynı şekilde hastanelik çok olmuşumdur 2 hafta önce enfeksiyon icin fitil verdi o etki etti ilk defa geçirdi agrim olmuyordu 2 haftadir falan yoksa onun agrisini çok iyi bilirim o geçmiyor
ozlemagcaa Oguzaysel şimdi bu agri gelip geçiyor enfeksiyonum olsa Ondan derim aliskinim yoksa doğum sancısı yaşamadım ama enfeksiyon ve gaz agrisini hiç birsey değişmem çok cektim çünkü ☺️
Biyologhanim Bende 30+4 oldum , karın bel sırt bacak ağrılarım çok oluyor bu hafta. Artık bebiş büyüdüğü içindir diye yorumluyorum.
Metehanmoms ozlemagcaa 28+6yız oğlumla bende dün ilk defa yaşadm dedğinz ağrıyı yürüken birden oldu ilk korktm sonra demişlerdi normldir yalncı sancılar başllxak artk diye sonrada olmadı daha ama çtmda ağrı oluyo yinede