Kızlar kusura bakmayın normalde böyle sorular sormam ama son 3 gündür aşırı derecede akıntım oluyor idrar yolu enfeksiyonu için hap ta kullanıyorum iki haftadır. Gebelik başından beri enfeksiyonum var ama Hiç bu kadar yoğun akıntım olmamıştı sebebi ne olabilir şuan 33+5’iz bu haftalarda normal olan bişey mi yoksa bi sorun mu var merak ettim.