Karakuzuu evet benim sezaryan yerinden enfeksiyon kaptim ve 2 kere daha ameliyat oldum vucudumun hipo alerjik oldugunu ogrendim .. yani anlicaniz dogumdan iki ay sonra normal hayatima devam edebildim bu yuzden normal dogum istiyorum insallah sorunsuz atlatirim dogumumu cok umutluyum ☺️