Kubradem Kbra1234 ben değil ama haftası ileri de olan bir kaç kişiden göbek kısmının bayağı agridigini duymuştum. Ben yasamadim
Lindam Kbra1234 rahim iyice göbek deliğinin üst kısımlarına çıktığı için ağrı normal. Bende de oluyor
Zuzum_20 Kubradem evet benim de daha kucukken olmuyordu ama 31 haftaligim bi kac haftadir nadiren oluyor