Ftmhmt Merhaba 20 haftlık hamileyim idrar tahlilimde Lökosit ▲14 Epitel ▲38 çıktı. Doktora soracağımda zaten sizede sormak istedim bir sorun teşkil edermi!?!!
Rbs111 Ftmhmt benim böyle olduğunda müdehale etmedi acildekiler . Su iç dediler ya da kadın Doğuma randevu al diyorlar