Orhann 37+1 de şiddetli kasık ağrısı belden gelen ufak sancıyla sebebi ne olabilir ? Doğum sancısına benzer midir
_Kubraa53 Orhann Yalancı sancılar olabilir artık canım. Hazırlıyo artık bizi doğuma ☺️ bende 37 Haftalığım 🙋🏻♀️
Orhann Derya3535 hiçbir fikrim yok doktorum adet sancısı gibi sancın oluyor mu bu normal doğum için çok iyi bişey demişti iki gün önce şuan kasıklarımda böyle bi ağrı var ufaktan belimde de ağrı var endişelendim ama emin olamıyorum sebebinden
Gizemmali71 Orhann ben 1 gün o dediğin sanciyi çektim bişey olmaz dedim sabahına doğuma gittim 37 haftalıkken
ummuscetinkaya Bende de hiç geçmeyen bir regl ağrısı gibi bel ağrısı var ve aşırı derecede çatı ağrım oluyor. Bel ağrısı devamlı olduğu için gerçek sancıyı anlayamam diye korkuyorum 37+6 haftalığız