Dmlksy Kızlar erkek bebeklerinizin ismini ne koyucaksınız ben hiç 2. Bebeği hayal etmemişim kesinlikle isim gelmiyor aklıma hepsi kötü geliyo anlamadım ben bişey sizler ne durumdasınız
Rbs111 Dmlksy valla konu kendi çocuğun olunca zor oluyor hiç yakıştıramıyorsun😞 9. Ayda karar verdik biz kızımın adına. Benim beğendiğim erkek isimleri yiğit yağız emir Yasin Ege
Ask_H Dmlksy oğlum olsaydı Batın ismini düşünüyorduk ama kızımız olacak kısmetse 🥰 emir emre doruk Atahan mert burak melih selim
Aslgly Dmlksy ben erkek olsaydı Eymen Ali. Ali Efe yada Eymen Efe koymayı düşünüyordum. Ama Elisamız geliyor 🙈
Karakuzuu Cckkddgg biz de kerem koyuyoruz Allah nasip ederse. Bu Cuma kavuşucaz. Adlarıyla yaşasınlar sağlıkla gelsinler inşaAllah
Canan09 Berkay ismine yoğunlastım bugün eşim normalde her sordugum isme bir kulp takardı ama bunu beğendi 😍 💙
Ask_H Canan09 kuzenimin adı çok akıllı bir bebekliği çocukluğu oldu. şimdi lise de darısı sizin oğlunuza olsun çok da başarılı saygılı bir çocuk...
Canan09 Ask_H ayy cidden mi cok sevindim. Bende hep dua ediyorum başarılı olsun die. Ve uslu bir bebek olucagını hep hissediyorum. Rabbim uzun ve sağlıklı ömürler nasip etsin. 🤲🏻
Ask_H Canan09 Amin canım ya küçücüktü hedefleri vardı inan şuan bir çoğunu gerçekleştirdi fen lisesinde dereceli bir öğrenci hedefi odtü hatta kanada da okumak ve başaracağından da eminim Rabbim herkesin evladının yolunu bahtını açık etsin... Bebekliğinin bir kısmı bizde geçti teyzem yoğun çalıştığı için annem baktı yani evimizin neşesiydi hiç üzmedi bizi bambaşkadır yeri bende.
Canan09 Ask_H ömrü bahtı acık olsun inş kuzeninin o da cok sevınmelı senın gibi tatlıs kuzeni var maşallah size 🥰
haticegklp İlk cinsiyetimizi ögrendiğimizde dilimizde hep batuhan vardı sonra Yiğithan Alparslan Göktuğ arasında kaldık son kararımız Göktuğ tabi düşünmek gerek soyisminle nasıl uyumu anlamı nasıl dile gelişinden hoşnut olman karar sizde bitiyor☺️