Ela3_kerem Kizlar bugun saglik ocagina gittim ebe kalp atislari yuksek dedi sonra doktora gittim normal dedi ama pekde incelemedi bebegin kalbini acaba kalbinde sorun mu oluştu diye kafama takıyorum şuan varmi başına gelen 30 haftalık hamileyim
Gulfem07 Ela3_kerem hareketli olduğu zamanlarda benimkinin 170 oldu hep durduğu zaman 140 155 160 arası değişti ama en çok 155 de durdu mesela normal dedi doktor
Gulfem07 Ela3_kerem bende 30+5 im ama yine de nst isteyin siz kendiniz söyleyin ne olur ne olmaz bebek toplanıyor diyin 😁😁bakılmış olur :))))
Ela3_kerem Gulfem07 nest istemedi doktor canim saglik ocagi 180 falan dedi ama o an benimde kalp atışlarım yüksekti panik atak var bende
Gulfem07 Ela3_kerem takmayın o zaman normal bende de kalp kapak gevşekliği var mesela beni hastanede bekletip alıyorlar nst için.Gecen gittiğimde hızlı hızlı gittik çarpintim oldu beklediler.
Ela3_kerem Gulfem07 ben doktor ister diye düşündüm bugün sağlıklı bebek sorun yok dedi gönderdi :) bide çok ehvamliyim ben detaylıda böbrek genislemesi dedi bende gebelik sekeri cıktı derken ben iyice panik atak oldum herşeye :(
Gulfem07 Ela3_kerem Çok zor valla anne olmak böyle bir şey.Bende evhamliyim çok hiç olmadigim kadar.Kasilmalarim oluyor çok korkuyorum elimde değil takma diyorum ama olmuyo.