snsnm95 Kızlar evinde boş odası olmayıp , oturma odasına beşik koyanlar var mı ? Eşyaları İçin ne yaptınız ?
Sghslove snsnm95 ben kendi yatağımın yanına koydum kendi dolabımı bi odaya koyup giyim odası gibi yaptım ama canım. Oturma odasında gelen giden olursa zor olur gibi geliyor yatak odandan fazlalıkları çıkar bir beşiğe yer aç derim canım zaten senin odanda yatması en doğrusu ilk bir yıl en azından
canimoglum53 snsnm95 bende odamdaki sifonyerimi bosaltip bebisimin esyalarini yerlestirdimm. Besiginide yanima koydum. Odam kucucuk kaldi ama baska carem yok. Ev dubleks ve diger odalar yukarida. Hic in cik yapamam herseyi odama topladimm:))
Sahreyldrm snsnm95 odam vardı ama ben de oturma odasına koydum beşiği havalar serinledi ve doğalgaz yok malesef o yüzden en ideal yer orasıydi eşyaları da yatak odasında dolabımizda beşiğin cekmecesine koyarım bez ıslak mendil vs. deneyip görmek gerek nasıl olacak bakalım
MNursel snsnm95 benim boş odam var hem benim hem eşimin ailesi ortak bir şekilde bebek odası takımı aldı ama kış bebeği olacağı için birde peteklerim takılı olmadığı için oturma odasına sepet beşik aldım bir süre orda yatırıp durduracağım canım. Bende oturma odasında yatacağım bir süre
Nytheanna Bende bebeğe henüz oda yapmadım yapmayıda bir müddet düşünmüyorum çok fazla eşyada almadım yatak odama beşiğini koydum kendi dolabımızdan iki çekmece bebek için yer açtım anne yanından ayrılıp kendi yatmaya başlayayıncaya kadar yapmayı düşünmüyorum
snsnm95 Bende bir beşik oturma odama birde , hasır sepetli yatak kendi yatak odama koydum ama eşyalara yer kendi dolabımdan açsamda yetip yetmeyeceğinden kararsızım