Kbracnkymz Haftadan selamlar 😊 Ya benim pskolojim bozuldu galiba. Alışveriş yapıyorum yavaş yavaş birşeyler alıyorum ama çok fazla şey var. Odasıydı beşiğiydi kıyafetiydi. Kendim için lohusa takımıydı. Düşünecek o kadar çok şey var ki. Yetiştiremeyecekmişim eksik kalacak gibi geliyor. Sizler ne durumdasınız? Bir de herşey çok pahalı ya🙄